جملات عاشقانه93

جملات عاشقانه خرداد 93

 
به سلامتی عشقم
 
که غرور راه باهم بودن ما رو بست...

 

 

 

 

جملات عاشقانه خرداد 93

اکنون اگر چه در قلبم نیستی،
 
اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی،
 
دوستت دارم...!

 

 

 

 

جملات عاشقانه خرداد 93

 
چه بی اعتنا رفتی 
 
نفهمیدم حس من واست یه تفریح بود 

 

 

 

 

 

جملات عاشقانه خرداد 93

 
مــــرد بـاس وقـتـی مـیـره خونــــه ..
 
سـر ِ زنـش ی عـربــده بـکشــه بـگـه هـی دخـتـره بـابـات ..

 

 
بـیـا تـو بـغـلـم کـه سـرم واســه بـوسیــدنـت درد مـیـکنـــه

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه سری جدید 2014

 
گاهی آنقدر واقعیت داری که
 
دستهایم هوایت را در آغوش میگیرد
 

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه سری جدید 2014

 
وقتی دلتنگ میشوم تو را میان اشک هایم میبینم ،
 
ولی اشکهایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند

 

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه سری جدید 2014

 
اگه هزار بار دیگه هم بتونم از اول زندگی کنم ،
 
هزار بار دیگه میگم “تو”

 

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه سری جدید 2014

 
باید رفت !
 
باید رو به راه شد
 
رو به راهی که مقصدش تو باشی
 

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه سری جدید 2014

 
زخمی بود
 
درمانش که کردم زخمیم کرد و رفت !
 

 

 

 

جملات عاشقانه تنهایی 93

 
-هر از گاهی زنگی بزن
 
 سراغی بگیر ، پیامی بده ، احوالی بپرس
 
خیلی نگذشته است از روزهایی که نفست بودم!
 
از روزهایی که جونت میرفت برام !
 

 

 

 

جملات عاشقانه تنهایی 93

 
-اگر میبینی صدای مرور خاطرات را زیاد میکنم تا گوش جهانیان کر شود...
 
غرورم میانه داری میکند تا صدای شکستن دلم را هر کس نشنود...

 

 

 

 

جملات عاشقانه تنهایی 93

 
-اینقدر میشینم تا شاید پیداشی...
 
برگردی و بازم مال خودم باشی...
 
اینجا بعد از تو هر روز بارونه...
 
اثری بعد از تو از من نمیمونه...
 
برگرد.....

 

 

 

جملات عاشقانه تنهایی 93

 
-نـزدیک هـم کـه باشـی
 
شـانه به شـانه...
 
دسـت در دسـت...
 
چشـم در چشـم...
 
بـاز حسـرت بـه قلبـم چنـگ خـواهد زد...!
 
تــو سهـم مـن نیسـتی...
 

 

 

 

 

زیباترین جملات عاشقانه تنهایی 93

 
-دلم سفر میخواهد نه برای رسیدن....
 
فقط برای رفتن.....

 

جملات عاشقانه 93 

 

 
-خدا
 
 کاش وقتی میگفتی نه دلیلشم میگفتی
 
تا ادما این قدر تو امپاس شدید قرار نگیرن
 

 

 

 

جملات عاشقانه دلتنگی 93

 
-دلتنگی یعنی..
 
 وقتی داری شماره های گوشیتو میای پایین..
 
 ناخداگاه رو اسمش مکث میکنی..
 

 

 

 

جملات عاشقانه دلتنگی 93

 
-گاهی وقتا انقدر دلم براش تنگ میشه
 
که از شدت دلتنگی خوابم نمبره

 

 

 

جملات عاشقانه دلتنگی 93

 
-کافه چی روی میزش چنین نوشته بود..
 
اینجا طعم دلتنگی تلخ تر از قهوه است!!!!

 

 

جملات عاشقانه دلتنگی 93

 
-بغض می کنم از ترس روزهایی که
 
سهممان از هم یک یادش بخیر ساده باشد..
 

 

 

زیباترین جملات عاشقانه دلتنگی 93

 
-یواشتر روزگار!
 
کر شدم...
 
بس که نبودنش را فریاد میزنی...

جملات عاشقانه درد سختی 

 

 

 
-به سلامتی دلامون !
 
که دلتنگ کسایی میشن
 
که اصلان نمیدونن 
 
دل چیه...
 
 

 

اس ام اس عاشقانه 2014

 
عزیزم …
 
 وقتی گند زدی به زندگی طرف
 
حداقل وقت رفتن دهنتو ببند ، نگو قسمت نشد !
 

 

 

اس ام اس عاشقانه 2014

 
آدمیزاد است دیگر
 
گاهی خاطراتش آرزویش میشود !

 

 

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, | 10:12 | نویسنده : parsa&melika |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.